Jak naučit server Cloaking (maskování domény v prohlížečích) ?

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Čtvrtek Červen 6 06:50:59 CEST 2002

On Thu, Jun 06, 2002 at 01:56:42AM +0200, n_petr na seznam.cz wrote:

> No raději dám další příkad, snad se tím vyjasní situace.

no,
za prve: ja to moc nepochopil
za druhe: lidi nejsou blbi. hraj s nima cistou hru a ani budou s tebou
taky. az se to proflakne (cokoliv), budes za nekoho jeste horsiho, nezli
by jsi byl, kdby jsi otevrene rekl: pouzivam linux i windows, oba
systemi maji pro mne osobite kouzlo a jsem ochotny pro ne neco udelat.
--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487