Jak nainstalovat Lindows z HDD a zkušenosti s Lindows

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Čtvrtek Červen 6 02:10:05 CEST 2002

Ahoj,
1) lze nějak nainstalovat Lindows z HDD ? Já mám pouze bootovatelné
instalační CD a samozřejmě moje SCSI mechaniky to nevezme = nabootujete to,
ale už nedovolí kopírovaní souborů. Musím lítat po známých a půjčovat si
kvůli tomu IDE mechaniku. Mělo by to jít teoreticky z nějaké Xandros Image,
ale tu nevím jak vytvořit a ka m ji umístit. (Pod SuSE 7.2 mi jedou SCSI
mechaniky přes AdvanSys řadič v pohodě. Je pravda, že při isntalaci musím
zavádět moduly z přiložené diskety, ale rozjede se to.)

2) případně šlo by nějak rozjete isntalaci z těch SCSI mechanik ?

Po prvním náhledu na Lindows jsem zjistil, že se jedná o Debian s jádrem
2.4.18 s integrovaným Wine. Instalace proběhla OK a systém nastartuje OK.
(Tedy až na tu první mrzutost se ztrátou dat, když jsem očekával možnost
výběru partition pro instalaci.)

3) Lze tedy normálně zaměnit za nové kernely (www.kernel.org) a taky
používat Debián programy ?

4) Je Lindows OT, abych zase nepobouřil vody ? (doufám, že ne, když je to
převelečený Debián) - to už asi nemusím shánět a instalovat Debiana, protože
už jeden mám schovaný v Lindows, nebo ne ?

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;