Re: Jak naučit server Cloaking (maskování domény v prohlížečích) ?

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Červen 6 10:33:37 CEST 2002

> Co to znamená v praxi: Zaplatím pouze za hosting a doménu www.linux.com a
> nemusím vyhazovat další peníze za www.windows.com, když už spolehlivý
> hosting mám a to konkrétně spolu s doménou www.linux.com. A aby samozřejmě
> NEfungovala URL http://windows.linux.com - to je pak hnedle průhledné.

Asi jsem uplne blby, ale presto, ze jsem (se zajmem) precetl skoro vsechny
prispevky na toto tema, tak porad nejak nevim o co jde?

Ja bych to resil tak, ze bych si zaplatil www.windows.com (jenom DNS,
zadny hosting nebo neco podobneho) a nasmeroval bych to na stejny stroj,
kde uz mam www.linux.com a pouzil name-besed virtual hosts.

Jen nevim, o co jde puvodnimu tazateli, ani nechapu, jak se chce vyhnout
placeni za DNS. Az to pochopim, tak prestanu vyhazovat penize za
domeny.

Proste vidim jen 2 navzajem se vylucujici moznosti - bud jsem blbej ja,
nebo by si tazatel mel precist neco o DNS ...

-- Honza Houstek

> Snad jsem to řekl srozumitelněji.
> Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;

Bohuzel, ja to porad nechapu.