Jak naučit server Cloaking ( maskování domény v =?iso-8859-2?Q?prohl=ED=BEe=E8=EDch?=) ?

Čtvrtek Červen 6 08:10:40 CEST 2002

Marian Cavojsky wrote:

[snip]

> Mam taky pocit, ze by ste si mali nastudovat, ako pracuje HTTP. Aby ste
> zistili, co sa da a co sa neda. V tom priklade som sa stratil.

	Protokol ne, ale proxyna ano - anonimizery funguji na stejnem
principu...

	Myslim, ze jsem pochopil do puvodni autor chce. Pokud tuto spinavou hru
chcete skutecne hrat, doporucuji se poohlednout jak funguji Webove
anonymizery, je to presne to same...