Jak naučit server Cloaking (maskování domény v prohlížečích) ?

Čtvrtek Červen 6 07:35:57 CEST 2002

On Thu, Jun 06, 2002 at 01:56:42AM +0200, n_petr na seznam.cz wrote:
> Ten rewriting by mohl mít svůj šarm, zkoušel jste ho někdo? Najdu o tom něco
> v normální downloadnuté binárce Apache pro Linux (nebo Windows) ?
>
> No raději dám další příkad, snad se tím vyjasní situace.
>
> Předpoklad: všechny weby leží na stéjném úložišti placeného hostingu včetně
> domény
> 1) Dejme tomu, že si jako normální člověk koupím doménu s hostingem
> http://www.linux.com, na které budu provozovat stránky o Linuxu.
> 2) Náhle dostanu nápád a rozběhnu stránky o Lindows. Stránky poběží na
> http://lindows.linux.com.
> [...]

Mam taky pocit, ze by ste si mali nastudovat, ako pracuje HTTP. Aby ste
zistili, co sa da a co sa neda. V tom priklade som sa stratil.

Za domenu, budete musiet vyhodit dalsie peniaze. Inak by to bolo
smerovane ku tomu, co si za nu zaplatil. Na jednom serveri to moze byt.
(Name Based Virtual Host, IP Based Virtual Host), a nikto sa nedozvie,
ze je to na tom istom serveri, v prvom pripade, ak nezisti, ze je to ta
ista IP, v druhom uz by to bolo zlozitejsie.