Runtime pre FoxPro ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Červen 6 08:38:21 CEST 2002

zdravim ..

potreboval by som poradit ohladne funkcneho, dobreho ( moze byt komercny )
RunTime pre FoxPro programy na linux ( ci vseobecne unix ) platforme

zbezny pohlad do googla povedal, ze take veci existuju, ale metoda
_vyskusaj_vsetky_ sa mi nezda prilis stastna, takze ak niekto tuto operaciu
podstupil predo mnou rad by som sa nechal poucit ( vyslovene subjektivnymi
dojmami :-{))  )

metodu spustania pod dosemu mi nevyhovuje z dovodu platformovej zavislosti
(dosemu pod sebou potrebuje x86 architekturu )

vdaka za nakopnutia spravnym smerom .

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying