omnibook xe3 a touchpad

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Červen 6 08:18:28 CEST 2002

On Fri, May 31, 2002 at 10:44:13PM +0200, Marek Przeczek wrote:
> ahoj,

Dobrý den,

> pred nejakou dobou tady byla diskuse o touchpadu pro omnibook xe3 - hlavne
> jak rozchodit middle button (tzv. kolebku) napr. pro scrollovani v mozille
> atd. driver je ke stahnuti na
>
> http://mobilix.org/touchpad_driver.html

Zkoušel jsem ho nainstalovat na svém XE3, funguje fantasticky, ale
problémem je, že když hibernuji počítač, tak po probuzení se jakoby
neprobudí kurzor touchpadu, musím restartovat X server. Nemá někdo
nějaké rychlé řešení, než se tím začnu zabývat detailněji?

Moje konfigurace:

SuSE 8.0, XFree 4.2.0, 2.4.18, driver dle linku

--
/*     Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
       Unis Computers, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz