RedHat 7.3 Netscape 4.79 a obri fonty v menu

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Čtvrtek Červen 6 12:32:49 CEST 2002

Petr Vanek wrote:

> nenastavuje se tam nekde DPI? obcas takhle kdysi zlobila mozilla...

Bohuzel nenastavuje. Vypada to ale na nejaky obecnejsi problem s fonty ne-KDE
aplikaci. Netscape je ma obri, Code Crusader zase maly. Vzdy se jedna o fonty
pouzite v menu, editboxech atd. V okne, kam se pise, je vse OK. Vcera jsem
popadu systemu presel z RH 6.2 na 7.3 a tohle je dost nemile.

Dik, za tip,
Libor Chocholaty