RedHat 7.3 Netscape 4.79 a obri fonty v menu

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Červen 6 12:37:35 CEST 2002

On 06/06/2002, Libor Chocholaty wrote:

> Bohuzel nenastavuje. Vypada to ale na nejaky obecnejsi problem s fonty
> ne-KDE aplikaci. Netscape je ma obri, Code Crusader zase maly. Vzdy se
> jedna o fonty pouzite v menu, editboxech atd. V okne, kam se pise, je
> vse OK. Vcera jsem popadu systemu presel z RH 6.2 na 7.3 a tohle je
> dost nemile.

Nejak matne si vybavuji, ze podobny problem snad melo na svedomi poradi
fontu v konfiguraci xfs (nebo X11). Vice o tom asi bude v archivu, ale
jestli me pamet nesali, tak by resenim mohlo byt vyhozeni 100dpi fontu.
Nicmene jistejsi bude si to dohledat (slo take o Netscapa, s tim
Crusaderem to bude zrejme neco jineho, ale kdo vi).

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka