Mutt a cteni konferenci

zzz na mybox.cz zzz na mybox.cz
Čtvrtek Červen 6 14:51:55 CEST 2002

Prosím pomoc, po několika dnech už tluču klavou o kbd. Nevím, jak
nastavit mutt. Přečetl jsem docs, různé faq, archivy konferencí, ...
ale stále mi uniká základní nastavení (Podle nezodpovězených dotazů v
konferencích zdaleka nejsem sám). Prosím o radu, nebo o pointer.

Všude se píše, že mutt je sqělý na čtení konferencí. Jak ale dosáhnu
následující funkčnost? (čekal jsem něco jako GoldED (FIDOneťáci
znají)):
- Kde najdu nějaké menu: inbox, sent, deleted, outbox, konference1,
konference2, ...?
- Jak vytvořím složky pro každý listserv?
- Jak se nastaví filtry, které budou poštu rozhazovat.
- Jaký je rozdíl mezi "spool mailbox" (/var/spool/mail/<user>) a
"mailbox" /home/<user>/mbox ?

Úspěšně jsem dokončil přechod z The Bat/Win98 na KMail/KDE3/RH73, ale
mám p200/128MB. Vše v KDE3 je strašně pomalé, tak jsem chtěl něco
textového, co můžu číst i nadálku přes ssh.

--
Tnx

Zdeněk