Mutt a cteni konferenci

Martin Malina martin.malina na gvid.cz
Čtvrtek Červen 6 15:02:22 CEST 2002

DD,
>Všude se píše, že mutt je sqělý na čtení konferencí. Jak ale dosáhnu
ano, mutt je opravdu skvělý  :)
>následující funkčnost? (čekal jsem něco jako GoldED (FIDOneťáci
>znají)):
>- Kde najdu nějaké menu: inbox, sent, deleted, outbox, konference1,
>konference2, ...?
`mutt -y' -při startu mutta zobrazí seznam mailboxů definovaný proměnnou
mailboxes
do .muttrc napište:
set mailboxes slozka1 slozka2 slozka3 atd.
viz `man muttrc'
>- Jak vytvořím složky pro každý listserv?
na to se dá použít třeba procmail
>- Jak se nastaví filtry, které budou poštu rozhazovat.
viz man procmailrc, procmailex, procmail
>- Jaký je rozdíl mezi "spool mailbox" (/var/spool/mail/<user>) a
>"mailbox" /home/<user>/mbox ?
mbox se většinou používá pro uložení přečtené pošty, /var/spool/mail/<user>

-Martin M.