Mutt a cteni konferenci

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Čtvrtek Červen 6 15:07:17 CEST 2002

On Thu, 6 Jun 2002 zzz na mybox.cz wrote:

> Všude se píše, že mutt je sqělý na čtení konferencí. Jak ale dosáhnu
> následující funkčnost? (čekal jsem něco jako GoldED (FIDOneťáci
> znají)):

On kupodivu GoldED neni jeste _uplne_ mrtvy, a v jiste omezene mire ho lze
pro pouzivani pro internetovou postu (NNTP, e-maily) pouzivat. Slo to uz i
v tech prehistorickych verzich, ktere jsem pouzival jeste v dobach, kdy
FidoNET jen bujel, a zprav tam chodilo tolik, ze jsem to po svem 2400
modemu stahoval vzdy zhruba hodinu ;), ovsem byly k tomu potreba ruzne
SOAP extenze (myslim, ze se to tak jmenovalo, ale s tim M$ Soapem to
myslim nema nic spolecneho ;) )

Odinn Sorensen ma na svych strankach uz asi dva roky, ze na kod verze 4.x
nebylo uz rok sahnuto ;) nicmene nejaci rusove do toho kodu pry obcas
rypnou.

Resume: GoldED je v omezene mire pouzitelny pro Internetovskou postu ;) -
viz http://www.odinns.dk/goldware/

> Úspěšně jsem dokončil přechod z The Bat/Win98 na KMail/KDE3/RH73, ale
> mám p200/128MB. Vše v KDE3 je strašně pomalé, tak jsem chtěl něco
> textového, co můžu číst i nadálku přes ssh.

S muttem Vam neporadim, ale pine Vam toto vsechno nabizi take ;)

Postu si do slozek muzete tridit dozajista pomoci procmailu, nebo nekteri
klienti to umi sami (napriklad prave pine), ale pres procmail je to casto
diky sile regularnich vyrazu mocnejsi.

--
JiKos.