Zobrazování hlášek při startu systému

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Pátek Červen 7 15:35:31 CEST 2002

>Jestli to pak porad (i po restartu) jede v poradku, tak vazne nevim.
 no po restartu to zase nejede az do startu Xservru.Myslel jsem tim ze
pokud dám reboot tak hlasky o ukoncovani systemu vidim normalne, probehne
restart masiny pak lilo (to jeste vidim) a pak uz zase nic do startu
Xservru.

>nvidia modul stahnete z www.nvidia.com (kernel a glx zdrojaky, preklad v
poho).
>OldFrog.

jo nvidia modul mam a beha to, myslel jsem pokud je modul pro to jadro co
jste mi doporucil (2.4.18), ted mam 2.4.9-31.Zrejme to mam souvislost s tím
jak jadro vypisuje ty hlasky (fonty,frekvence monitoru nebo co ja vim).Ted
se mi zacalo vypisovat do logu pri startu tohle:
Jun  2 23:41:57 sonic kernel: blk: queue c0352660, I/O limit 4095Mb (mask
0xffffffff)
Jun  2 23:41:58 sonic kernel: blk: queue c0352660, I/O limit 4095Mb (mask
0xffffffff)

Coz na 98% nema primou souvislost s mym problemem, ale nemuzu prijit na to
pri jake prilezitosti to pise.Zacinam asi fakt blbnout.RT