Mozilla a AA

novogear na novogear.cz novogear na novogear.cz
Pátek Červen 7 15:40:08 CEST 2002

> Jako clovek nezmitany (snad) marketingovymi snahami vam muzu poradit
jedine
> . nepouzivejte (NIKDO!) antialiasing u fontu, pokud nechcete mit u ocniho
> lekare vykon pul dioptrie za rok. Tato doba rozmazanych fontu tu jiz byla
> pred vice nez 10 lety a verte mi, jsem jenom rad, kdyz vidim ostre
> (popr.zubate) okraje misto krasne rozmazanych plynulych.

Dovolim si castecne nesouhlasit, vyse uvedeny text plati jen pro Linux,
ve kterem jsou vyhlazene fonty opravdu nepouzitelne. Podivejte se vsak
na Windows XP - myslim si, ze AA fonty maji budoucnost.

Jinak o nastaveni fontu v Mozille jsem sepsal moje nastaveni  - je na:
http://www.sweb.cz/samba/mozilla/index.htm

PS: nejsem fanousek Windows, jako desktop pouzivam Linux.

S pozdravem

Ondrej Prokop
webbot na telecom.cz