chyba pri kompilaci MPlayeru s gui - vyreseno, povzdech

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Neděle Červen 9 09:45:47 CEST 2002

On Ne, 2002-06-09 at 00:44, Jirka Kosina wrote:

> A schyluje se nam tu k falmewar. Myslim, ze jsem se do zadne v teto
> konferenci jeste nezapojil, ale tentokrat to asi nevydrzim ;)
>
> Pokud Vas spravne chapu, tak spravna koncepce je ta, co je bezne napriklad
> ve svete MS Windows - tedy program, ktery dela sebemensi prkotinu, si s
> sebou tahne ooobrovsky instalator, ktery si s sebou tahne ooobrovsky .cab
> balik (nebo jeho obdobu), ve kterem jsou vsechna .dll, .ocx, a jine, ktere
> program bezpodminecne ke svemu behu potrebuje, nezajima se o to, jestli uz
> nahodou v systemu nainstalovana nejsou, a proste je premlaskne svymi
> [...]

Ne, proste by si je nechal u sebe a pro sebe. Neotravoval bz, ye
potrebuje nove verye nejakzch knihoven, ktere kdybych mu dal, tak
prestanou fungovat jine veci.
Kdyz instaluju DB2 ci WebSphere, podobne Oracle, tak si ssebou nese tez
spoustu veci, ktere mozna v systemu jsou. Pri istalaci se instalator
zepta, zda ma pouzit ty co jsou v systemu ci zda ma pouzit vlastni.
Pokud ho nechate pouzit jeho vlastni, tak si je nainstaluje a to jen pro
sebe, neotravuje s tim zbytek systemu. A to je serverova aplikace.