chyba pri kompilaci MPlayeru s gui - vyreseno, povzdech

Pavel Dobes drak na comdes.cz
Neděle Červen 9 13:45:50 CEST 2002

On 09 Jun 2002 09:45:47 +0200
Jiri Chaloupka <dev na b2bexpander.com> wrote:

> Ne, proste by si je nechal u sebe a pro sebe. Neotravoval bz, ye
> potrebuje nove verye nejakzch knihoven, ktere kdybych mu dal, tak
> prestanou fungovat jine veci.
> Kdyz instaluju DB2 ci WebSphere, podobne Oracle, tak si ssebou nese tez
> spoustu veci, ktere mozna v systemu jsou. Pri istalaci se instalator
> zepta, zda ma pouzit ty co jsou v systemu ci zda ma pouzit vlastni.
> Pokud ho nechate pouzit jeho vlastni, tak si je nainstaluje a to jen pro
> sebe, neotravuje s tim zbytek systemu. A to je serverova aplikace.

/noflame
Vy si stezujete na instalaci mpayeru? Ten alespon pokud ja vim si rekne
(vyhodi hlasku). Horsi jsou (a takove programy take existuji), ktere
potrebuji ke kompilaci spoustu jinych aplikaci a v dokumentaci o tom neni
nic (maxmalne v TODO: make; make install). To si pak musite dat zalezet
pri komlilaci...

To, co navrhujete vytvori velike disrtibucni baliky, velke staticky
linkovane binarky a to pri rychlosti tvoreni novych verzi neni nejlepsi. U
takovychto programu potrebujete kod optimalizovany pro vas pocitac (kvuli
rychlosti, kdyz uz pro nic jineho) a to jinak nez prekladem neudelate.
/noflame

podtrzeno secteno:
Na preklad potrebujete devel baliky a pri instalaci pres rpm zase mate
zavislosti. A delat rpm-ka pro rekneme posledni 2 verze jednotlivych
distribuci je pracne (pohlded programatora) a upgradovat pul systemu kvuli
jedne veci, ktera pouziva neco novejsiho se mi zda silene (pohled
uzivatele)... (da se samozrejme udelat monolit, ktery bude mit minimum
zavislosti) Ale myslim ze na strankach mplayeru je nekde jeste reakce na
prvni rpm-ka. Co jsem si to precetl, tak si ty (jiz doporucovane) rpm-ka
zrovna pro mplayer nenainstaluju.

S pozdravem
PaD
PS: mplayer byl muj prvni uspesne prelozeny prgram, takze to asi beru
    trochu osobneji...
PPS: ostatne mpayer funguje i pod win... (aleson jsem o tom slysel)