Mozilla a AA

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Červen 10 07:49:41 CEST 2002

| Odesílatel: novogear na novogear.cz
| Dovolim si castecne nesouhlasit, vyse uvedeny text plati jen pro Linux,
| ve kterem jsou vyhlazene fonty opravdu nepouzitelne. Podivejte se vsak
| na Windows XP - myslim si, ze AA fonty maji budoucnost.

Dovlím si vám odporovat. Viděl jsem, stačilo. Nechtěl bych ani ten z XP.
Zato pokud máte možnost, běžte se podívat na nejbližší McIntosh :) notebook
- i jakkoli starý. Tam používají nikoli antialiasing, ale 3x větší
rozlišení ve svislém směru tím, že pro vykreslení používají jednotlivé
pixely z RGB trojice. Nějak se to marketingově jmenuje, ale už jsem
zapomněl jak. MS to chtěl implementoat taky, ale dostal se do licenčních
problémů, tak navázal spolupráci a musel to ošulit (taky furt musí vykrádat
Mac-y).

Zdraví JL.