ghostview

Pondělí Červen 10 12:45:03 CEST 2002

Dňa 10. jún 2002 o 09:46, Ondrej Koala Vacha napísal(a):

> ??
> Ziji v domneni, ze gv a ghostview jedno je, tedy ze prvni je
> zkratkou druheho. Ale mozna doslo k nejake zmene mnou nezachycene.

to ze moderne distribucie si robia medzi nimi symlink, alebo alias
nemusi znamenat, ze sa nejedna o rozne programy :)
vid: http://www.cs.wisc.edu/~ghost/gv/index.htm
po kratkom googleni este som nasiel aj screenshot ghostview-a:
http://misf67.cern.ch/~reinhold/Newton/NL-notes.html - naspodku..

--
Linux 2.4.18-16mdk
Mandrake Linux release 8.3 (Cooker) for i586