HW a Linux

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Červen 10 13:49:03 CEST 2002

Neni potreba se nikterak znepokojovat. Linux na zminene desce pobezi,
bude-li mit jadro podporu pro SiS sady.
Ja sam pouzivam desku ECS K7S5AL s predchozim typem chipsetu SiS735 bez
nejmensich problemu, pouziti dotazovaneho SiS745 a desky Microstar je zde:
http://www.abclinuxu.cz/hardware/ViewRelation?relationId=4174
Pokud vim, male potize byly pouze s ovladaci pro integrovanou zvukovku,
stacilo pouze obcerstvit Alsu.

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz