HW a Linux

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Úterý Červen 11 17:44:52 CEST 2002

Ahoj,
zajimalo by mě, jestli se podařilo zprovoznit
taky integrovanou LAN kartu (SiS900) na téhle desce K7S5AL.
Jaký linux na tom chodí s tou síťovkou, ev. jak nastavit?
(RH 7.2 nadává, LAN nechodí)
Díky.
Z.D.

### Josef Vogeltanz napsal dne 10 Jun 2002, v 13:49 :

> Neni potreba se nikterak znepokojovat. Linux na zminene desce pobezi,
> bude-li mit jadro podporu pro SiS sady. Ja sam pouzivam desku ECS
> K7S5AL s predchozim typem chipsetu SiS735 bez nejmensich problemu,
> pouziti dotazovaneho SiS745 a desky Microstar je zde:
> http://www.abclinuxu.cz/hardware/ViewRelation?relationId=4174 Pokud
> vim, male potize byly pouze s ovladaci pro integrovanou zvukovku,
> stacilo pouze obcerstvit Alsu.

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director                  ICQ# 135770414
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail