VYRESENO: Re: RedHat 7.3 Netscape 4.79 a obri fonty v menu

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pondělí Červen 10 16:11:21 CEST 2002

David Kuzela wrote:

> Kdyz jsem jeste NN4 pouzival, nastavoval jsem fonty pro menu v souboru
> Netscape.ad, udelal jsem si poznamku, ze dulezita promenna je *fontsList,
> ale na detaily si bohuzel nevzpominam. Zkuste experimentovat.

Diky za radu, tenhle soubor jsem taky nasel, ale vyznat se v nem je nad me
sily a ochotu.

Jsem unavenej experimentovanim. Nekdy musim taky pracovat. "Vyresil" jsem to,
jak jsem to "vyresil", nechapu proc se to tak chova, ale nebudu s tim nic
dalsiho delat. Za experimentovani me bohuzel nikdo neplati.

S pozdravem, Libor Chocholaty