VYRESENO: Re: RedHat 7.3 Netscape 4.79 a obri fonty v menu

David Kuzela david na kuzela.cz
Sobota Červen 8 23:36:58 CEST 2002

Kdyz jsem jeste NN4 pouzival, nastavoval jsem fonty pro menu v souboru
Netscape.ad, udelal jsem si poznamku, ze dulezita promenna je *fontsList,
ale na detaily si bohuzel nevzpominam. Zkuste experimentovat.

--
                                                David Kuzela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-