šfirovaná HTTP (+FTP) proxy

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Červen 10 16:33:29 CEST 2002

Dne Mon, Jun 10, 2002 at 11:59:50AM +0200, Jaroslav Lukesh napsal:
> Pokud shrnu dosavadní poznatky, tak:
>
> 1. HTTP
> + https server
> + SSL certifikát :(

Proc ten smutek, s certifikaty je sranda ;-))

> + server cloaking (viz jiný thread v současné době)
>
> Tím půjdou všechny požadavky na server www.provider.cz a můžu jít kamkoli,
> jelikož nejsem jediným uživatelem tohoto serveru + logy do /dev/null, žeano
> :)
>

> 2. FTP
> + namontovat vzdálený FTP server jako adresář (přes https)
> + prohlížet tento adresář (přes https)
>
> FTP šifrovaně nejde :( (aspoň o tom nevím)

ale jde, jen to chce server a klienta. Treba ftp.debian.cz je momentalne
nakonfigurovan tak, ze umi ftps nebo jak se to jmenuje. Klient musi mit v
home nejaky ten .tlslogin soubor s definicemi a ted ani nevim jak se
jmenuje. Kazdopadne sifrovat ho lze.

> Kdysi jsem zaslechl o tom, že lze namontovat FTP jako adresář do linuxu.
> Pokud by toto opravdu šlo, tak by pak bylo možné pomocí HTTPS listovat
> takovýto vzdálený server. Stačí přes formulář namontovat vzdálené FTP do
> adresáře

Me by se libil ssh tunel k squidu a ten uz by zbytek zaridil.  A nebo skusit
dat do prohlizece do pole proxy url zacinajici https, treba by to slo. A
nebo pres proxypass module v apachi, ale s tou proxy by to bylo mnohem
lepsi.

Myslim, ze bude-li se projekt internetu do skol ubyvat stavajicim STBackym
smerem, tak bude o takove proxy nesmirny zajem.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Reklama:
 Jeden dolar, ktery vynalozite na vymyti mozku kupujicich se vrati
 efektivneji nez dolar, ktery utratite za zlepseni vyrobku.