WinCvs 1.3 beta8

michal na spika.cz michal na spika.cz
Pondělí Červen 10 16:46:56 CEST 2002

Dobrý den,
používám WinCvs 1.3 beta8 pod win2000 jako CVS klienta (místo ssh.exe používám
plink od putty), na straně serveru mám CVS 1.11.2 pod RH7.0, vše funguje bez
problémů až na jeden detail. S každým cvs příkazem (commit, update, checkout,
log ...) se spustí "dosové" okno c:\wincvs\cvs.exe, které mi visí na ploše a
ovládání WinCVS je nemožné. Output okno ve WinCvs mi vrátí standardní hlášky
CVS serveru o úspěšném provedení příkazu. Pokud zavřu zmíněné "dosové" okno
kliknutím na křížek, WinCVS klient se vzpamatuje a vše funguje bez problémů až
k dalšímu cvs příkazu, kde se situace znovu opakuje.

Děkuju za každé nasměrování.

Michal David