OT: ssh klient pro win

Milan Sorm sorm na pef.mendelu.cz
Úterý Červen 11 00:07:14 CEST 2002

Fri, Mar 22, 2002 ve 10:48:16PM +0100 David Trcka napsal(a):
# Zdravim,
#
# tento dotaz tady asi neni moc popularni, ale bohuzel jsem jinde nenasel
# uspokojivou odpoved. Jsem ted donucen pouzit windows a potrebuju se dostat
# na server. Hledam ssh klienta pro windows, ktery umi
#
# 1. protokol 2
# 2. DSA klice
# 3. on-the-fly konverzi znakove sady win<->latin2
#

ja bohuzel pozaduji predevsim 4. zobrazovani a psani cestiny

bohuzel to mi putty zatim nesplnuje (zahada: vsem okolo ano, jen na mem
notebooku to nikdo neumi rozjet), tak jsem se uchylil k cernobilemu ttssh s
patchem od pavla smerka na cestinu :)

--milan