XML editor

Milan Sorm sorm na pef.mendelu.cz
Úterý Červen 11 00:26:00 CEST 2002

#
#    > prosim o tip na editor XML.
#    > Potreboval bych nejen zobrazeni syntaxe
#    > (to ma treba vim), ale i stromove zobrazeni.
#
# stromové zobrazení má jistě mnoho výhod, ale pokud chcete opravdu psát
# v XML, doporučuji vyzkoušet Emacs a psgml. Teď momentálně píšu hodně
# rozsáhlý dokument v Docbooku (XML) a psgml (a potažmo též Emacs ;-) mi
# velmi usnadňuje život.

slo by nastinit jak se s tim v emacsu asi pracuje ? chtel bych neco, co mi v
urcitem okamziku kontextove dovoli zadat jen znacky podle nejakeho DTD.
emacs jsem uz nainstaloval kvuli nekterym vyvojarum, co nedokazi pouzivat
vim a tak by mne tahle moznost zajimala.

dik za blizsi info

--milan