XML editor

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Úterý Červen 11 09:09:03 CEST 2002

Milan Sorm wrote:

> slo by nastinit jak se s tim v emacsu asi pracuje ? chtel bych neco, co mi v
> urcitem okamziku kontextove dovoli zadat jen znacky podle nejakeho DTD.

Buď z menu Markup -> Insert Element -- objeví se seznam elementů
povolených v daném místě podle DTD. Existuje na to samozřejmě i
klávesová zkratka Ctrl-C Ctrl-E, stačí napsat prvních pár písmen tagu
(funguje samozřejmě tabelátorové doplňování) a element je v dokumentu.

Existují další mraky klávesových zkratek pro rozdělení elementu, smazání
elementu, smazání jen tagů, vkládání atributů, shování obsahu
elementu... Podívejte se do dokumentace k PSGML, což je právě mód pro
editování SGML/XML v Emacsu.

  Jirka Kosek
  e-mail: jirka na kosek.cz
  http://www.kosek.cz