Paska na IDE

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Úterý Červen 11 11:39:14 CEST 2002

Dne út 11. červen 2002 08:50 jste napsal(a):

> No ma a proc se tam "nepretocite"?

Kam to mam pretocit, vzdyt jsem na zacatku?

> S paskou se pracuje napriklad takto.
>
> mt -f /dev/nst0 rewind		# Pretoc na zacatek

Probehne bez chyby, ovsem na pasku si to ani netukne (nazavrni) a v dmesg se
objevi:

st0: Error with sense data: Current st09:00: sense key Illegal Request
Additional sense indicates Invalid command operation code

> mt -f /dev/nst0 erase		# Smaz pasku
> mt -f /dev/nst0 retension	# Napni pasku
> mt -f /dev/nst0 seod		# Presun na prvni volne misto
> mt -f /dev/nst0 weof		# Zapis prazdny soubor
> tar ....			# Zalohuj jak umis
> mt -f /dev/nst0 weof		# Zapis prazdny soubor
> tar ....			# Zalohuj jak umis
> mt -f /dev/nst0 rewind 		# Pretoc na zacatek
> mt -f /dev/nst0 rewoffl		# Uzavri pasku

Me funguje postup:

mt -f /dev/nst0 rewind
tar -cf

na stejne pasce na jinem serveru s rozhranim scsi to takhle jede bez potizi.
Evidentne je tam nejaky problem viz vypis dmesg.

Dekuji

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners