Paska na IDE

Petr Stanek snek na penguin.cz
Úterý Červen 11 13:15:29 CEST 2002

On Tue, 11 Jun 2002 09:39:56 +0000 (UTC)
zapadlo na support.melzer.cz (Petr Zapadlo) wrote:

> Kam to mam pretocit, vzdyt jsem na zacatku?

No ja zacinam zalohovat az stojim na file number 1 a to mi rewind neudela.
Hlavne se postavim na konec dat.

> Probehne bez chyby, ovsem na pasku si to ani netukne (nazavrni) a v dmesg se
> objevi:
>
> st0: Error with sense data: Current st09:00: sense key Illegal Request
> Additional sense indicates Invalid command operation code

Hmm ja pouzivam pasku s velkym P DAT a Trawan na SCSI. Od ATAPi pasek davam
ruce pryc, jsou stim jen problemy.

Jinak mne napada osvedcena vec u pasek. Mate ji interni ze? A chladite?
Mozna je jen prehrata.

> Me funguje postup:
>
> mt -f /dev/nst0 rewind
> tar -cf

To jde ovsem pouzit jen 1x tar na 1x paska :(

--
S uctou Snek