Scaner Umax Astra 610P (OT)

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Červen 11 12:44:34 CEST 2002

> Kdyz neco budete mit, dejte vedet, urcite se najde zpusob, jak to
> "zrecyklovat", a pokud jste ze zapadlych koutu (jako ja, ale jsem 2x tydne
> v Brne), jsem schopen nekomu z bastliru dat vedet (vesinou z CR, SR asi
> moc
> ne) kdo si pro to prijede a bude vdecny.

Neni specialne pro tento ucel venovana nekde internetova stranka (typu
daruji, dam za odvoz atd.)? Ja sam se nedavno zbavoval pri svozu
nebezpecneho odpadu spousty (leckdy i funkcniho PC srotu). Dalsi ledacosy
mam jeste doma (ale mista malo a moje bastlirske srdecko se s tim tezko
louci).

S pozdravem

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz