Scaner Umax Astra 610P (OT)

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Úterý Červen 11 14:00:31 CEST 2002

"Josef Vogeltanz" <JoVogeltanz na dop.skoda.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:636165A30605D6118FEF00508BBD34510665B4 na exchange.dop.skoda.cz...

> Dalsi ledacosy mam jeste doma (ale mista malo a moje bastlirske
> srdecko se s tim tezko louci).

Prestahujte sa, to pomoze. Ja som to urobil asi pred rokom a kolko
nevyhnutne potrebnych veci zrazu svoju potrebnost stratilo...
Pre tu srandu som si zmeral priestor zabrany mojimi vecami
v starom a novom byte - zmensil sa na polovicu :-)

Pravdou je, ze keby sa "bastlirske srdecko" neozyvalo, dal by sa
zrejme zmensit aj na desatinu :-)))

Zdravi
--
                                                     Stano