instalace Samby na RedHat 7.2 (SGI_XFS) ?

Dvorsky Vaclav (Praha 10) vaclav.dvorsky na cssz.cz
Úterý Červen 11 15:09:39 CEST 2002

Zdravim,
snazim se nainstalovat novou Sambu 2.2.4 s podporou ACL na RedHat Linux
7.2 s podporou XFS od SGI.
Normalne bych asi udelal ./configure, make, make install ale ja si
usmyslel, ze bych si rad vytvoril balicek rpm a ten pak bezne
nainstaloval. Stahnul jsem si tedy samba-2.2.4-2.src.rpm, nainstaloval
jej a po uprave samba.spec souboru --with-acl-support jsem si vytvoril rpm:
cd /usr/src/redhat/RPMS/i386
rpm -ba --clean samba.spec

rpm -Uvh samba-2.2.4-2.i386.rpm
mi ale hlasi konflikty se samba-common-2.2.1a-4 a dalsimi. Kdyz jsem
vsechny samba* odinstaloval, tak se povedlo, ale nejak mi chybi
samba-client
samba-common
samba-swat

Bohuzel se mi je nepovedlo na
http://us6.samba.org/samba/ftp/bin-pkgs/redhat/SRPMS/7.2/ najit (?)
Ve vetvi pro Mandrake vsak existuji a tak jsem lehce zmateny.
Chtel bych se tedy zeptat (jelikoz neumim anglicky) jestli nekdo nevite,
zda-li se nyni samba distribuuje nejak celkove v jednom souboru, kde
najdu samba-common atd. v odpovidajici verzi nebo kde jinde delam chybu?
Predem diky za jakekoli postrehy

--
Vaclav Dvorsky
http://hufhendr.spok.cz