Zasuvka na 220V

Úterý Červen 11 15:47:58 CEST 2002

Michal Dobes wrote:
> pro jistice do 63 A, coz muze byt pro firmu malo, domacnosti
> s pripojkou nad 3x50 A moc neznam. :-))

	3x50 a domacnost? Kdo si to dneska jeste plati? (Pro vysvetleni: mam
primotopy a bohate mi staci 3x32 (613,- Kc nebo kolik to je ted, 560
pred zdrazenim, to vim presne))

> Apropo, obavam se, ze puvodne zminovany APC Masterswitch s vypnutym
> privodnim napetim asi take nefunguje. :-)

	'-) neveril byste, ze je nekdy slozite to vysvetlit...

> (vlastnime-li slusnou UPSku, co dava na vystup neco slusneho,
> tak to funguje i ve chvili chodu z baterii, za APC BackUPS a spol

	V tom je take rozdil - UPS za par stovek a deset tisic... - zrovna
tento tyden jsem videl sqely vymysl - UPS schovana v roztrojce, tedy 5
zdirek, bleskojistka, 'zalohovani' napajeni a prepetova ochrana
dohromady - koupe v TESCO ci Hypernova za bratru 999,- Kc - nekupte si
domu 4x...:-))))

> to neni plnokrevna online UPSka nebo UPSka s fungujicimi filtry).

	No on-line UPSka ma velmi hnusnou cenu, kolik se jich v CR provozuje?