VYRESENO: Nastaveni rozliseni v Slackware 8.x

knut knut na centrum.cz
Úterý Červen 11 23:09:24 CEST 2002

Tak se mi to nakonec povedlo a bylo to uplne jednoduche.

Dekuji tedy vsem, kteri mi poradili a myslim, ze vzhledem k tomu, ze mam
dnes SlackWare prvni den jsem toho stihnul nakonfigurovat mnoho (s
ohledem na to, ze jsem predtim pouzival dost dlouho Mandrake, ktery je
podle me sice asi vice user-friendly a clovek se nemusi az tak vyznat v
konfiguracnich souborech.

Doubrou noc

Knut
knut na centrum.cz