Nastaveni rozliseni v Slackware 8.x

knut knut na centrum.cz
Úterý Červen 11 22:51:21 CEST 2002

Dekuji za upozorneni. Byl jsem ponekud asi az moc zvykly pouzivat .rpm z
Mandrake a tak mi nebylo pochuti pouzivat neco jineho. Konecne uz jsem
ted pochopil filozofii balicku v Slackware a jejich instalaci. Navic
jsem objevil utilitky pkgtool a rmp2tgz, ktere by byly velmi napomocny a
s pomoci nich se mi dokonce podarilo nainstalovat na KDE3.0 kxicq2, coz
jsem predtim v Mandraku nebyl schopen.

Tesim se tedy na otestovani instalace pomoci "tar file" a doufam, ze se
zitra uz nebudu muset dotazovat.

Jeste jednou diky vsem :)

Knut
knut na centrum.cz