Změna zvukovky SB128

MaReK Penguin Olšavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Středa Červen 12 09:53:08 CEST 2002

    Dobrý den,
rozhodl jsem se změnit zvukovou kartu (onboardový SiS za originální Sound
Blaster 128). Zajímalo by mne, co bude třeba udělat přo její
nakonfigurování. Máte někdo nějaké zkušenosti??
    Používám distribuci Mandrake 8.2, mám nainstalovaný dodávaný ALSA
drivers. Když jsem zkusil starší sndconfig, tak jej nemám. Zvukovka zatím v
počítači není.
        Díky
            MaReK

Volte 13! Českou Stranu Národně sociální - volte budoucnost! ( www.csns.cz )

MaReK "Penguin" Olšavský
ICQ#: 160 178 925
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz

PS: pokud mi budete potřebovat poslat přílohu, nečiňte  tak prosím v
proprietálním formátu .doc firmy Micro$oft, ale v otevřeném (a méně
náročném) .rtf. Děkuji!!
btw: if You must to send me any attachment, don't use Micro$soft's
proprietaly .doc, but open (and smaller) .rtf, please. Thank You