Screenshot xdm - problem.

Leos Literak literakl na centrum.cz
Středa Červen 12 11:56:26 CEST 2002

> nevite nekdo jak vyrobit screenshot xdm a jemu podobnych? Zkousel jsem to
> pres xwd, pokud jsem prihlasen tak to jde ale xdm me tam nepusti -
> Connection refused.  Mozna je to jen nejakym nastavenim ale nemuzu za boha
> prijit na to, kde.
>  Nebo jsem uplne mimo?

Ahoj,

ani se nedivim, ze to nejde. Pod jakym uzivatelem by xwd mel bezet?

Resenim je nainstalovat vmware v okne, spustit pod nim linux s xdm
a je to. Predpokladam, ze vmware ma stale nejakou zkusebni verzi.
Ja to pouzival na screenshoty instalace distribuci

btw jaky je stav te open source konkurence vmware?

	Leos

--
Leos Literak
http://AbcLinuxu.cz - tady je tucnakum hej!