Screenshot xdm - problem.

Pavel Kankovsky peak na argo.troja.mff.cuni.cz
Středa Červen 12 12:09:40 CEST 2002

On Wed, 12 Jun 2002, Ivan Bibr wrote:

> nevite nekdo jak vyrobit screenshot xdm a jemu podobnych? Zkousel jsem to
> pres xwd, pokud jsem prihlasen tak to jde ale xdm me tam nepusti -
> Connection refused.  Mozna je to jen nejakym nastavenim ale nemuzu za boha
> prijit na to, kde.

Connection refused? Myslite tohle?

  Xlib: connection to "xxxxx" refused by server
  Xlib: Client is not authorized to connect to Server

Musite xdm ukrast jeho cookie. Myslim, ze Vas zajimaji veci jako

       DisplayManager.authDir
              This  names  a  directory  under  which  xdm stores
              authorization files while initializing the session.
              The  default  value is <XRoot>/lib/X11/xdm.  Can be
              overridden for  specific  displays  by  DisplayMan-
              ager.DISPLAY.authFile.

(viz xdm(1)). Byvaji to soubory se jmeny typu Axxxx:xx12344.
I kdyz reseni s Xnestem je asi jednodussi.

--Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Microsoft--http://www.vcnet.com/bms ]
"Resistance is futile. Open your source code and prepare for assimilation."