Tisk pres CUPS (HP DJ540)

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Středa Červen 12 13:42:17 CEST 2002

Zkousel jsem cups + hp930C a prikaz
lpr /etc/passwd mi vytiskl vse v poradku. Pouzil jsem hpijs.

Kdyz jsem pouzil LPRng a printconf z 7.3, tak vse taky v poradku, kdyz
jsem zkusil LPRng a printconf z 7.2, tak to bylo posunute doleva nahoru o
1cm a rucne jsem to musel ve skriptech predelat. Treba je totez u CUPS s
Tvoji tiskarnou...

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://merlot.ics.muni.cz/