[OT] Re: monitoring serioveho portu

Cejka Rudolf cejkar na fit.vutbr.cz
Středa Červen 12 15:02:48 CEST 2002

Miroslav BENES <mbenes na tenez.cz> wrote:
> Koliky v zasuvkach ...

Kdyz jsem napsal, ze "Napajene jsou oba ze stejne zasuvky", tak jak vic
jeste muzu koliky v zasuvkach na rozdvojce spojit, nez jsou od vyrobce?

> .. resp. poradne zapojit prodluzovacku.

A mate nejaky navod, jak se "poradne zapojuje prodluzovacka", nez
ze mam z obchodu zakoupenou rozdvojku, z niz primymi kabely napajim
oba pocitace?

Ty zvukovky jsem uvadel proto, ze si myslim, ze oba pocitace
proste maji signalovou zem posazenou ruzne.