Acer Travelmate 212 TX a Linux

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Středa Červen 12 15:04:23 CEST 2002

On Wed, 12 Jun 2002 07:09:10 +0000 (UTC), Mirek Petricek <mirek na petricek.cz> wrote:

> Kolecko touchpadu je mozne rozchodit pomoci:
>
> http://mobilix.org/touchpad_driver.html

Ten driver je naprosto genialni. Nejenze rozchodil ta dve svisla
tlacitka, co mam na 212TXV pod touchpadem, ale umi je emulovat (a tim
i delat scrollovani v Galeonu) i pomoci praveho okraje touchpadu,
a hlavne umi dva a tri prsty jako druhe a treti tlacitko. Cili uz neni
treba se temi tlacitky vubec zabyvat, protoze jsou vsechna na plose
toho touchpadu.

Jediny problem se mi jevi v tom, ze ten driver ma nejake jine
vyhodnocovani doubleclicku nez kdyz jedu bez neho a je treba po tom
druhem kliku jit velice rychle s prstem nahoru, jinak to bere jako
move -- ani laborovanim s MaxTapTime a MaxTapMove se mi nepodarilo
prodlouzit cas, po ktery mi muze prst na toupadu po druhem kliknuti
zustat.

Ale jinak opravdu vyborne.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...