Acer Travelmate 212 TX a Linux

Milan Sorm sorm na pef.mendelu.cz
Čtvrtek Červen 13 00:47:00 CEST 2002

#
# Jediny problem se mi jevi v tom, ze ten driver ma nejake jine
# vyhodnocovani doubleclicku nez kdyz jedu bez neho a je treba po tom
# druhem kliku jit velice rychle s prstem nahoru, jinak to bere jako
# move -- ani laborovanim s MaxTapTime a MaxTapMove se mi nepodarilo
# prodlouzit cas, po ktery mi muze prst na toupadu po druhem kliknuti
# zustat.
#

tohle mam na te 512TX (coz je totez co 212TX ale tusim s cistym iPIII) i pod
windows a myslim ze je to vlastnost toho touchpadu. pri trosce cviku jsem si
ale ten pohyb nacvicil. skoda ze pod tema win* neni neco tak dobreho jako
tenhle driver pro linux.

mam ale u te 512TX problem s tim, ze kdyz i v linuxu usne, uz se neprobudi.
a taky kdyz dam shutdown, tak mi zatuhne na turning swap off - ale oboji
prikladam sve male znalosti linuxu.

jeste by to chtelo ty ctyri tlacitka na horni casti klavesnice (vyhovoval
by: xterm, netscape, cdplayer a gimp - nic jineho na tom linuxu stejne
pri praci nepouzivam....)

--milan