Promise "raid"

Čtvrtek Červen 13 06:40:43 CEST 2002

On Mon, 10 Jun 2002, Boruvka :) wrote:

> inspirovan mejlem Mirka Petricka jsem se pustil do laborovani. Vyzkousel
> jsem RH 7.0, 7.1, 7.2 i 7.3 v kombinaci se vsemi driver disky ze stranek
> prosmise. HW je uveden nize, mam pripojene 2 totozne disky na ide
> "raidovem" radici, zkousel jsem obmenovat nastaveni biosu. K
> pozadovanemu vysledku jsem se bohuzel nedostal :( Bud mi pri nahravani
> driver disku (loading ft driver) prestalo PC reagovat (vyzkousene
> komponenty) nebo skoncilo s chybovou hlaskou "not sync", "kernel panic"
> a bylo nutno PC natvrdo resetovat. Pred samotnou instalaci jsem si
> [...]

Kdyz jsem to delal podle navodu, tak to fungovalo.

Nicmene zkusenost mi nyni rika, ze pokud neni driver pro radic OpenSource
(a nejlepe primo v jadre), tak je to vopruz.

Muzete zkusit jinou distribuci. Treba SuSE dava do svych jader obvykle i
takoveto veci (RH se tomu zurive brani, coz nastve uzivatele, ale nuti
vyrobce, aby ovladac otevrel).

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz