Promise "raid"

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Červen 13 11:35:42 CEST 2002

> Nicmene zkusenost mi nyni rika, ze pokud neni driver pro radic OpenSource
> (a nejlepe primo v jadre), tak je to vopruz.

A on neni v jadre ? Nevim jak Promise, ale pro HPT370 tam uz nejakou
dobu je a dokonce pracuje o poznani rychleji nez ten "originalni" od
vyrobce cipu. A jestli me pamet neklame, da se krome HPT zvolit i
Promise. I kdyz na druhou stranu nevim, jestli to bude podporovat
zrovna presne ten cip ktery ma puvodni tazatel.

P.S. A dejte si pozor - kdyz jsem zkompiloval podporu jako modul,
delalo to psi kusy, masina zatuhavala a log byl plny hlasek o vadnem
disku (vzdy jen ten prvni ze dvou). Po zakompilovani primo do kernelu
to chodi jak vino (mysleno "raid" radic HPT, u Promise predpokladam
podobne problemy kvuli vetsi casti spolecneho kodu).

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s