RH7.3 po ugrade uz nenabootuje

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Čtvrtek Červen 13 07:50:51 CEST 2002

Dobry den

upgradoval jsem system RH7.2 na 7.3 a po uspesne instalaci mi uz nebootuje.
Skonci na "kernel panic no init found"

takova divna hlaska v prubehu bootu jadra je:
kmod: failed to exec /sbin/modprobe -s -k scsi_hostadapter

a jeste tesne pred konce se objevi pro me nezname:
pivotroot(/sysroot,/sysroot/initrd)

Vyresil jsem to zatim tak, ze jsem nabootoval z cd a znovu nainstaloval kernel
ktery jsem provozoval pod rh7.2 a ktery byl stazen z rawhide bety 7.3
2.4.18-0.13 a se kterym to bootuje naprosto bez potizi.

Jeste jedna vec me zarazi a to:

kdyz jsem nainstaloval cisty 7.3 na jiny pocitac tak v /etc/fstab je rootfs
definovan jako:
LABEL=/		/		ext3 ......

a ja mam ho definovan standartne:
/dev/hda5	/		ext3 .....

kdyz to zmenim na vyse uvedene, tak kernel z rh7.3 opet nenabootuje a konci na
te same chybe, a funkcni kerenl uz taky neni funkcni s tim ze nemuze najit
rootfs.

Muzu me nekdo nakopnout co si mam prostudovat, pripaden mi to vysvetlit vo co
go?

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners