RH7.3 po ugrade uz nenabootuje

Robo Cernansky roboce na yahoo.com
Čtvrtek Červen 13 13:01:10 CEST 2002

On Thu, 13 Jun 2002 07:50:51 +0200 Petr Zapadlo <zapadlo na support.melzer.cz> wrote:

PZ> Dobry den
PZ>
PZ> upgradoval jsem system RH7.2 na 7.3 a po uspesne instalaci mi uz
PZ> nebootuje.
PZ> Skonci na "kernel panic no init found"

PZ> a jeste tesne pred konce se objevi pro me nezname:
PZ> pivotroot(/sysroot,/sysroot/initrd)

Toto sa mi stalo pri upgrade zo 7.2 na 7.3 tiez. U mna bol problem v tom,
ze som v 7.2 pouzival mnou skompilovane jadro, ktore nepouzivalo initrd tak
som adresar /initrd zmazal.
Pomohlo vytvorenie adresara /initrd a nakopirovanie "initrd" suboru (tusim
sa vola kernel-2.4.18-initrd) z /boot do /initrd. Pre istotu som ho tam
skopiroval dva krat, raz pod povodnym nazvom a raz pod nazvom initrd.

Robo

--
Robo Cernansky
E-mail: roboce na yahoo.com