Perl vs. Python

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Červen 13 10:51:45 CEST 2002

> : Ktery "interpret" je rychlejsi, Perl nebo Python? Jak je na tom Python s
> : regularnimy vyrazy? Je Python "dobry" pro tvorbu CGI pro web?
>
> <vykrik_do_tmy>
> Zkousel jsem psat CGI v Pythonu a jejich modul pro CGI neumel zpracovavat
> PATH_INFO. Mozna uz je ted situace lepsi, toto bylo tak pred rokem
> nebo dvema.
> </vykrik_do_tmy>

Traduje se, ze perl vlastni jeden z nejlepsich a nejrychlejsich enginu pro
regularni vyrazy. Pokud pouzije klasicke CGI, je to asi jedno, stejne to
bude pomale. Pokud pouzijete mod_perl nebo mod_python, bude to zase temer
stejne rychle, neb skripty budou udrzovany zkompilovane v pameti.
Proste pouzijte to, co je vasemu srdci blizsi.

Zdenek Mazanec