Perl vs. Python

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Červen 13 11:23:18 CEST 2002

Jan Kasprzak wrote/napsal:
: David Siroky wrote:
: : Ktery "interpret" je rychlejsi, Perl nebo Python? Jak je na tom Python s
: : regularnimy vyrazy? Je Python "dobry" pro tvorbu CGI pro web?
:
: <vykrik_do_tmy>
: Zkousel jsem psat CGI v Pythonu a jejich modul pro CGI neumel zpracovavat
: PATH_INFO. Mozna uz je ted situace lepsi, toto bylo tak pred rokem
: nebo dvema.
: </vykrik_do_tmy>

   Na ten modul se asi nesahalo, ale netuším, k čemu by ji měl umět
zpracovávat.

   os.environ['PATH_INFO'] nefunguje?

   mod_python je v pohodě až na poněkud netriviální konfiguraci
(=přečtěte si ten návod :-) Máme ho nasazený na Intranetové řešení

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
Tacoma Computers, Staňkova 18a, Brno, CZ                http://www.tac.cz/