System.map (Re: Chyba v prekladu jadra?)

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Červen 13 11:57:35 CEST 2002

On Wed, Jun 12, 2002 at 03:12:55PM +0200, Petr Stehlik wrote:

> jo taak, nabootovat ze zavadece jinou nez defaultni verzi jadra. Hmm, to
> spis vypada tak na praci pro grub nebo lilo (ovsem lilo by to asi
> nezvladlo nemaje pristup na fs).

Hmm... co startovaci skripty? dat tam neco jako

 rm -f /boot/System.map
 ln -s /boot/System.map-`uname -r` /boot/System.map

prece neni az takovy problem, ne?

P.

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/