System.map, Alsa a SuSE

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Středa Červen 26 19:10:16 CEST 2002

Samozřejmě jsem to ALSAmixerem zapnul a unmutoval. lsmod měl zavedeno
všechno a podle mě správně. depmod -a bez problému a Unresolved symbol in to
nehlásalo.

Už jsem to opět zformátoval, přeinstnul od nuly, zkompiloval do jádra 2.4.18
a hraje to.

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;

PS: Jsem zvědavý, jak to pojede na Debianu, pokud ho někde vyžebrám.